sobota 29. března 2014

Acidofilní čoko lívance





Krásné víkendové ráno všem! :) Tenhle můj výmysl je snídaně z minulé soboty, ale bohužel jsem neměla dříve čas sepsat a publikovat recept. Opět jsem se nechala inspirovat různými články a recepty na internetu, ale pak jsem z toho udělala úplně něco jiného, jak už u mě bývá zvykem. :) Tak snad Vám tahle víkendová snídaně přijde vhod a taky si trošku oživíte jídelníček touhle 100% zdravou ranní ňamkou, i když vypadá, jako by měla snad milion kalorií... :)))




Ingredience:

  • 100g Acidofilního mléka
  • 60g pšeničných otrub
  • 70g mražených malin
  • 4g holandského kakaa
  • 10g burákového másla
  • špetka jedlé sody


Postup:

Opět naprosto jednoduché a rychlé. :)
Smícháme otruby s 60g acidofilního mléka, 40g rozmražených malin, holandským kakaem a špetkou jedlé sody. Vše pořádně rozmačkáme a promícháme aby nám vznikla jednotná směs.

Lžící pak tvarujeme placičky na rozpálené pánvi s nepřilnavým povrchem. Opékáme z každé strany cca minutku. Těmto lívanečkům vážně stačí málo. :)

Mezitím co se nám lívanečky dělají si ze zbytku malin a acidofilního mléka uděláme polevu.

A teď už stačí zas jen pěkně naskládat na sebe, proložit polevou a ozdobit burákovým máslem. Mňam!



Nutriční hodnoty: 1612Kj; 14,7g bílkovin; 51,7g sacharidů z toho 9,3g curkur; 11g tuku; 9g vlákniny

Přeji dobrou chuť..! :)

1 komentář:

  1. Jsou úžasné, jen nemám teflonku, tak jsem je upekla v troubě:-)
    Už podruhé jsem je dělala s jahodovou dření, protože manželovi vadí zrníčka z malin :-)
    Díky! Lucie

    OdpovědětVymazat