čtvrtek 13. února 2014

Perníkové pokušení








Dobré ráno přeji všem! Dnes mám před sebou předposlední den zkouškového, takže jen flákání se doma a odpoledne trénink. To mi dalo čas na trošku vaření při snídani, tak se s vámi teď o ní aspoň můžu podělit. :)







Ingredience:

60g ovesných vloček
100g jablka
50g jogurtu (2,5% tuku)
5g burákového másla
skořice, perníkové koření


Postup:

Vločky jsem si přes noc nechala namočené ve vodě. Někdo to tak nedělá a vaří ráno rovnou ze suchých, mě ale kaše z odstátých vloček chutná víc. :)
Z jablka odstraníme jadřinec, oloupeme a zhruba 3/4 z něj nastrouháme na hrubo a přidáme k vločkám. Do této směsi přisypeme ještě perníkové koření a skořici a šup s tím na plotnu.
(Nejlepší je použít nějaký kastrůlek/rendlík s teflonovým povrchem, aby se vám kaše nepřichytila. ;))
Chvilku vločky povařte a když se vám kaše bude zdát příliš hustá, prostě trochu vody přilijte. Teď už jen stačí kaši z kastrůlku dostat do oblíbené snídaňové misky, ozdobit zbytkem pokrájeného jablka, přidat jogurt a na vrh trochu burákového másla.
Mňam!


Nutriční hodnoty: 1407Kj; 11,5g bílkovin; 55g sacharidů z toho 11g cukru; 8g tuku

Možná se divíte, že nikde není žádný med ani javorový sirup, ale já už si nějak odvykla sladit, takže mi dokonale stačí jablko v kaši a koření jí skvěle dochutí. :)

Přeji dobrou chuť! 

P.S.: A jaké jsou vaše oblíbené snídaně? Taky jste "vločkový", nebo radši začnete den míchanými vajíčky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat